„Képzeljétek el, hogy a Földet megtámadták az űrlények. Közöttünk vannak és még csak nem is tudunk róluk! A játék lényege, hogy megtaláljuk és kiiktassuk a közöttünk rejtőzködő űrlényt, akinek szintén az a feladata, hogy titeket, földlakókat kiiktasson! A következő lesz a feladat: Kérlek benneteket alkossunk egy kört és üljetek le. Kiosztom köztetek a kártyákat és úgy, hogy a többiek ne lássák, nézzétek meg a lapjaitokat. Akiknél van a Fekete Péter, az lesz a játékban az űrlény. A játék menete egyszerű. Mindenki váltásra egymás szemébe kell, hogy nézzen. Űrlényünknek az lesz a feladata, hogy rákacsintson egy-egy személyre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire űrlényünk rákacsintott az kiesik a játékból. És itt szeretném felhívni a figyelmet az őszinteségre. Ha rádkacsintott az űrlény, kérlek ismerd be és szólj, hogy ki lették iktatva. Persze, azt nem árulhatod el, hogy ki által!!! Ha valaki más, mint akire kacsintottak észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell nekem, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha az űrlényünkkel együtt már csak három földlakó maradt a játékban, akkor az űrlény nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig ez előtt még lefülelik őt a többiek, akkor a földlakók nyertek és megmenekül az emberiség!!!”
Eckhart Odett
Célcsoport: 10-14 év