JÁTÉKRA FEL!

Dr. Némethné Horváth Margit (Gitta)

„Ebben a játékban a herceg csak úgy tudja az elvarázsolt Csipkerózsikát felébreszteni 100 éves álmából, ha a vár falainak őrzőit legyőzi. A várat a boszorkány hatalma alatt állók védik. A herceg varázslatos kacsintásával tudja ártalmatlanná tenni őket. Úgy kell ezt tennie, hogy tette titokban maradjon. Az ellenfeleinek pedig fel kell ismerniük a kacsintót. A tallérok közé rejtettem egy aranyat, aki kihúzza ő lesz a herceg. A többiek a boszorka szolgái. Üljetek körbe és a varázssíp hangjára nézzetek egymás szemébe! Akire a herceg rákacsint, és csak az a várvédő veszi észre, akinek szólt, kiesik a játékból. Közben, ti többiek, próbáljátok kitalálni, ki a kacsintós herceg. Először csak jelezzétek kézfelemeléssel, ha csak sejtitek, de csak három várvédő mutathat egyszerre a hercegre. Ha nem ugyanarra mutattok, kiestek a játékból. Ha ugyanarra mutattok mind a hárman, de nem a hercegre, akkor ő is kiesik. Addig folytatjuk a játékot, ameddig már csak két várvédő marad, mivel mindig három embernek kell megmutatni a herceget. Ebben az esetben, a herceg nyert és elnyeri Csipkerózsika kezét. Ha felismerik a kacsintós herceget, akkor a várvédők a vesztesek.”

Dr. Némethné Horváth Margit (Gitta)
Célcsoport: 5-9 év