JÁTÉKRA FEL!

Dónátné Sárközy Edina

„Szempárbaj játékszabály: A helyszínünk egy elvarázsolt kastély, ahova 15 tündér érkezett, hogy a varázslatot megtörjék, melyre egy boszorkány örök átkot szórt. Ezt az átkot csak akkor lehet feloldozni, ha rájönnek ki a boszorkány és nem hagyják, hogy ők is örök álomba szenderüljenek. A játék elején mindenki húz egy kártyát amelyeken tündérek vannak, kivéve egyet azon boszorkány. A lapokat hátlapjukkal felfelé az asztalra teszem, és anélkül kell húzni, hogy bárki lássa. Aki a boszorkányt húzta , értelem szerűen ő lesz a boszorkány. Körbe leülünk. A boszorkány szeretné a tündéreket őrök álomra kárhoztatni, ehhez pedig feltűnés nélkül rájuk kacsint, ha ez sikerül a tündér elalszik. A tündérek feladata, hogy leleplezzék ki a boszorkány, ezt úgy tehetik meg ha aközben érik tetten amikor éppen elaltat egy tündért. Csak akkor leplezhetik le, ha már hárman sejtik ki a boszorkány, ekkor egyszerre rá kell mutatni és Csiri bu- csiri bát kiabálni. Ha nem egy személyre mutatnak rá akkor mind hárman örök álomba szenderülnek, ha hárman azonos személyre de nem a boszorkányra, akkor ő is örök álomba szenderül. A boszorkány csak akkor nyerhet ha már csak hárman maradnak a játékban. A tündérek akkor menthetik meg az elvarázsolt kastélyt ha hárman egyszerre leplezik le a boszorkány kilétét.”

Dónátné Sárközy Edina
Célcsoport: 5-9