JÁTÉKRA FEL!

Czár Tiborné: „Csináld amit mondok”

  1. A játék neve, címe: „Csináld amit mondok”
  2. A játék pedagógiai célja: Ismerjék meg jobban egymást a csoport tagjai ,vidáman menjenek a következő tevékenységükre
  3. A játék jellege: Ismerkedős
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 21-30
  7. Résztvevők életkora: 14+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: előkészítés során ki kell jelölni a területet és ismertetni kell a játékszabályokat
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Játék kerete: Van egy cégvezető, aki nagyon sikeres céget szeretne alapítani és ehhez olyan munkatársakra van szüksége, akik kreatívak, jól ismerik egymást, jól tudnak együtt dolgozni és követik a főnök utasításait! Megnézzük, hogy a mi csapatunk alkalmas-e erre a feladatra?
  17. A játék menete, játékszabályok: A résztvevők alakítsanak egy kört! A cégvezető /Játékvezető/mindig mondja, hogy kik cseréljenek helyet! Pl. cseréljenek helyet a barna szeműek, cseréljenek helyet, akik szeretik a csokit stb. Fontos, hogy a közvetlen mellette állókkal nem cserélhetnek helyet! 2 perc után a játék tovább fejlesztése: A résztvevők alakítsanak párokat szembe fordulva és úgy álljanak körbe! A cégvezető kíváncsi, hogy amit ő mond párban egyszerre végre tudják -e hajtani? Amikor a cégvezető, azt mondja „csere” mindenki, másik párt választ és úgy folytatja a játékot! 1.perc után a legügyesebb résztvevő átveszi a cégvezető feladatát!
  18. A játék lezárása: a játék értékelése ,dicséret
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: a legügyesebb résztvevöt megtapsoljuk
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai: Előre kitalált, vidám, ötletes feladatok és a legügyesebb résztvevő segítése
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó:
  24. A Játékot lejegyezte: Czár Tiborné, (czarlivia65@gmail.com)