JÁTÉKRA FEL!

Csongár Edit: Hú

  1. A játék neve, címe: Hú
  2. A játék pedagógiai célja: ritmusérzék fejlesztése
  3. A játék jellege: Bemelegítő, ráhangoló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: A résztvevőket körbe állítom, és hármas lüktetésben pár percig együtt rugózunk térdből, hogy megérezzék a hármas lüktetést,még mielőtt indul a játék.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: A résztvevők körbe állnak, elkezdenek egyforma ütemben térddel rugózni. A játék hármas lüktetésű lesz. Az első ütemben rámutatok valakire („A” játékos). A második ütemen „A” játékos felkiált: hú, miközben a két kezét a füleihez emeli. Ezzel egy időben az „A” játékos két oldalán álló játékosok kezüket a fülükhöz tartva (jobb oldali játékos jobb kezét jobb füléhez, bal oldali játékos bal kezét bal füléhez) „A” játékos felé fordulnak, hiszen ők is látták hogy kire mutattam. A harmadik ütemen „A” játékos rámutat valakire, akinek az előbb leírtak a feladata. Mindeközben a körben álló játékosoknak figyelniük kell,hogy a térdrugózással ne essenek ki a ritmusbó
  18. A játék lezárása: Aki eltéveszti, pl: nem mondja hogy hú pedig rá mutattunk, vagy nem emeli kezeit a füléhez, az kiesik a játékból. A játéknak akkor van vége, amikor már csak 6 játékos marad a körben.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: A játékból kiesők tapsolva segíthetik a tempó tartását.
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Csongár Edit