JÁTÉKRA FEL!

CSIKÁSZ ANIKÓ: Azt mondja a kapitány csináld így!

  1. A játék neve, címe: Azt mondja a kapitány csináld így!
  2. A játék pedagógiai célja: Megfigyelőképesség fejlesztése; mozgáskoordináció fejlesztése;koncentráció fejlesztése;test-séma kialakításának fejlesztése;egyensúlyérzék fejlesztése;anyanyelvi játék (cselekvő igéket sorolni); szókincs bővítés
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: -8
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: A hajón amin vagyunk van egy Kapitány, aki a matrózoknak utasításokat ad. Ha a mondatot így kezdi: „A kapitány azt mondja csináld így” – akkor utánozni kell, ha viszont csak egy dolgot mutat a bevezető mondat nélkül, akkor nem szabad leutánozni. Aki elvéti leguggol. A játékot az nyeri meg, aki állva marad. Minél összetettebb feladatokat ad a Kapitány,annál nehezebb a feladat. Az azonos nyelvet tanulókkal ugyan ezt lehet csinálni az adott nyelv szavainak használatával is. Elsősorban igéket lehet vele gyakorolni
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: CSIKÁSZ ANIKÓ