„Városunkat megszállták az űrlények. Céljuk, hogy megismerjék az embereket. Ehhez sok embert akarnak összegyűjteni, bolygójukra elvinni és ott megfigyelni őket. Természetesen élve szeretnék elvinni az embereket, ezért csak elkábítják őket. A szemük erejével, a kacsintásuk révén tudnak kábító sugarakat kilövelni, ami az embert elkábítja. A játékban az űrlény az lesz, aki a kártyalapokból a "fekete Pétert" húzza. Jól tegyétek el lapokat. Üljetek körbe a székekre. A kiválasztott játékos feladata az lesz, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire a kiválasztott játékos rákacsintott az kiesik a játékból. Ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a kacsintó nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek. A következő játék ugyanez, de az elkábított játékos tegyen egy jól látható mozdulatot, mielőtt elalél. A játék végén az űrlénynek vissza kell emlékeznie a mozdulatokra és be kell mutatnia.”
Cseri Gábor
Célcsoport: 10-14 év,>15