JÁTÉKRA FEL!

Csapó Izabella

„Boszorkány-per Állatos kártyákat készítünk és bele rejtünk egy fekete macskát. Mindenkinek húznia kell egyet, aki a fekete macskát húzza az lesz a boszorkány. A falubeliek sejtik, hogy közöttük él egy boszorkány, ezért tanácsot hívnak össze. Körben helyet foglalnak a tanácsteremben és próbálják kitalálni, vajon melyikük lehet a boszorkány. A boszorkány igen nagy tudású, aki kacsintás útján rontást tud küldeni a mit sem sejtő emberekre; akire rákacsint, az mély álomba zuhan. Ha valakiben felmerül a gyanú a boszorkány személyét illetően, az eltakarja a szemét, nehogy őt is elaltassa. Ha már hárman is gyanakodnak akkor egyszerre rámutatnak és kimondják a boszorkány nevét. Ha ugyanazt a személyt gyanúsítják mindhárman, akkor – bár hamisan vádolták – számára véget ér a boszorkány-per. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor sajnos mindhárman rontás alá kerülnek és mély álomba zuhannak. Ha felfedik a boszorkány valós kilétét akkor megmenekülnek a falusiak. Ha a per végére összesen hárman maradnak akkor a boszorkány megússza és a falusiak mind rontás alá kerülnek.”

Csapó Izabella
Célcsoport: >15