JÁTÉKRA FEL!

Busch Zsuzsanna Zsuzsanna

„Álommanó Képzeljétek el, hogy különös mesevilágba csöppenünk játékunk során, ahol egy érdekes élőlénnyel találkozhatunk, az álommanóval, aki különös képességekkel bír. Akire rákacsint, rögtön elalszik. Nekünk kell rájönni, hogy ki a titokzatos álommanó. Üljünk a szőnyegre vagy fűre körben törökülésben. Beszélni nem szabad, csak keresned mások tekintetét. Az ABC kártyából fogunk húzni lapokat, aki az Á betűt húzta ki, ő lesz az álommanó, aki álomra szenderíti a játékosokat. Akire rákacsint, annak a gyereknek le kell feküdnie (megmutatom), hiszen elaludt főhősünk kacsintásától, vagyis kiesett a játékból. Nekünk kell rájönni ki az álommanó. Aki rájött, ki lehet meseországunk titokzatos manója, felteszi a kezét, ezzel jelzi, hogy felismerte, de semmiképpen nem árulhatja el kire gondolt. Ha 3 gyereknek fenn van a keze, akkor meseország csengőjére egyszerre rámutatnak kire gondoltak (játék előtt előkészítettem). Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a kacsintó nyert. Ha pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek.”

Busch Zsuzsanna Zsuzsanna
Célcsoport: 5-9