JÁTÉKRA FEL!

Bíróné Katona Orsolya: Ki párom?

  1. A játék neve, címe: Ki párom?
  2. A játék pedagógiai célja: Elmélyítse a gyerekek tudását, úgy hogy közben élvezzék.
  3. A játék jellege: Együttműködési
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Nagyobb hely kialakítása szükséges.
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: papír lapok
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: Előre felírom a megyék és a megyeszékhelyek nevét egy lapra.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: Játékleírás: A gyerekek körben állnak a tábla előtt. ( Előzőleg átalakítottuk a termet közösen, hogy nagyobb hely legyen a tábla előtt.) Minden gyerek kap egy lapot. A lapon vagy egy megyének a neve, vagy egy megyeszékhely neve található. Akinél a megyeszékhely van, nincs más dolguk, mint megfordítani a lapjukat így a többiek látják és meg tudják keresni a párjukat. Akinél a megyés papír van, ők nem mutathatják fel a lapjukat. Ha megtalálták a párjukat , akkor fel kell venni vele a szemkontaktust és oda kell hívni magához.(szólni, illetve más módon nem szabad jelezni a másiknak) A játék lényege, hogy mindenki megtalálja a helyes párját. A végén közösen értékeljük, hogy mindenki a megfelelő párt találta-e meg. A következő körben megfordítjuk a szerepeket!
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Bíróné Katona Orsolya