JÁTÉKRA FEL!

Bieber Mária

"Gonosz varázslat Körben ülünk. A játékosok egy zsákból húznak. A zsákban annyi kabátgomb van, ahány játékos. Egy eltérő színű, a többi egyforma. Aki az eltérő színű gombot kihúzza, az lesz a történetben a gonosz varázsló. A városba, ahol vagyunk, ugyanis gonosz varázsló érkezett. Az a célja, hogy a városlakókat elvarázsolja, és aztán szolgáivá tegye. Akire titkosan rákacsint, az rögtön szoborrá változik, se szólni, se mozdulni nem tud a továbbiakban. Ha sikerül a varázslónak a városlakókat szoborrá merevítenie, akkor a végén mindet megérinti a varázspálcájával, és mind, mint egy gép, követni fogja, és azt teszi, amit a varázsló parancsol neki. Egyetlen módon menekülhetnek meg a városlakók a szörnyű ármánytól. Ha figyelnek, és kiderítik, ki a varázsló, ki az, akinek a kacsintásában varázserő lakik. Igen ám, de nem elég egy polgárnak felfedeznie a varázsló kilétét, rajta kívül még 2 embernek fel kell ismernie a gonosztevőt. Ha hárman felismerik, akkor úgy leplezhetik le, hogy egyszerre rámutatnak. Ha sikerül leleplezniük a varázslót, megmenekül a város, a szobrok újra élednek, és a varázsló jámbor lakóvá alakul. Ha tévednek, akkor ők is nyomban szoborrá változnak. Hogyha a varázslón kívül már csak 3 játékos marad, a varázsló győz. (A játék látássérültek részvételével nem játszható, részükre nem is adaptálható.)"

Bieber Mária
Célcsoport: 14+