JÁTÉKRA FEL!

Berkiné Hegyi Klára

„Az erdei állatok farsangi bált szerveznek. Jelmez nélkül kezdődik a bál az erdő közepén lévő tisztáson. Az állatok körben ülnek. Mindenkinek kell egy kártyalapot húznia, amit, ha megnézett csendben tegyen lefordítva maga elé. Titok, hogy milyen állatot ábrázoló kártyalapot húztatok. A medvét ábrázoló kártya kihúzója lesz a farsangi bál Ceremóniamestere. Akire ő rákacsint haza kell, hogy menjen átöltözni a jelmezébe. A körben ülő állatok nagyon figyeljenek egymásra, mert ki kell találniuk, vajon ki lehet a Ceremóniamester. Aki úgy gondolja kitalálta, tegye fel a kezét csendben. Ha már hárman jeleztek, akkor egyszerre rá kell mutatnotok kire gondoltatok. Ha ugyanarra az erdei állatra mutattok, akkor neki haza kell mennie átöltözni, ha nem találtátok el, vagy nem egyre mutattok, akkor pedig nektek kell elmennetek. Addig játsszuk a játékot, amíg négyen maradtok. Az Erdő tündére erre vár, ekkor jelmezt varázsol az utolsó négy erdei állatra, akiknek nem kell hazamenniük átöltözni.”

Berkiné Hegyi Klára
Célcsoport: 5-9