JÁTÉKRA FEL!

Barkaszi Szilvia

„A földönkívüli. Hozzátok hasonló kamasznak álcázott földönkívüli keveredett közétek, aki kacsintással szedi áldozatait. A ti feladatotok lesz, hogy leleplezzétek az”idegent”. Hogy ki lesz közületek a földönkívüli, azt úgy választjuk ki, hogy mindenki húz egy kártyát, s aki azt a kártyát húzza amelyiken ET, a földönkívüli szörnyecske lesz, Ő lesz a „kacsintós idegen”, aki magával akarja vinni a földi áldozatait. Ezt követően a játékosok körbe ülnek, majd mindenki váltásra valakinek a szemébe néz. A kiválasztott játékos feladata az lesz, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire a kiválasztott játékos rákacsintott az kiesik a játékból. Ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a kacsintó nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek. Játékra fel! „

Barkaszi Szilvia
Célcsoport: 10-14 év