JÁTÉKRA FEL!

Bakos Tímea

„Egy varázslatos világban él egy ügyetlen tündérkeresztanya, aki azt a célt tűzte ki maga elé, hogy jobbá varázsolja a világot egy kacsintással. Egy vacsora alkalmával, ahol mindenki egy kerek asztal körül ül, bele is kezd a célja teljesítésébe. Az ügyetlen tündérkeresztanya varázsereje a kacsintásában rejlik. Ő azt gondolja, hogy ha valakire titokban rákacsint, úgy, hogy mások ne vegyék észre, akkor abból az illetőből távozik a gonosz. De jajj, nem ez történik. Mivel ügyetlen szegény, akire titokban rákacsint, kővé változik. Azonban a vacsora résztvevői megmenthetik egymást, azzal, hogy megpróbálják leleplezni a tündérkeresztanyát. Húzzon mindenki egy kártyát, és nézzétek meg, úgy, hogy más ne lássa. Akinél a piros hetes van, az ügyetlen tündérkeresztanya. Ezután mindenki véletlenszerűen ránéz a társaira. A tündérkeresztanya célja, hogy minél több emberre kacsintson, úgy, hogy azt az adott illetőn kívül más ne vegye észre. Akire sikerül rákacsintania, az kővé változik és kiesik a játékból. A többi játékos feladata leleplezni a tündérkeresztanyát. Ha valakinek sejtése van arról, hogy ki lehet a tündérkeresztanya, kézfelemeléssel jelezze, de nem mondhat semmit. Ha már három embernek van sejtése arról, hogy ki lehet a tündérkeresztanya, akkor egyszerre kell rámutatniuk a jelöltjükre. Ha nem ugyanarra az emberre mutatnak, akkor mind a hárman kiesnek a játékból. Ha jól tippelnek, akkor ők nyertek. A játéknak akkor van vége, ha leleplezik a tündérkeresztanyát, vagy pedig már csak két embert kell jóvá változtatni. Ha már csak két ember marad játékban az ügyetlen tündérkeresztanyán kívül, akkor tündérkeresztanyánk nyert. Próbáljátok őt leleplezni, mielőtt még mindenkit kővé változtatna csupa jó szándékból!”

Bakos Tímea
Célcsoport: >15