A játék neve, címe: Füllentős
A játék pedagógiai célja: ismerkedés, együttműködés, kommunikáció és koncentráció fejlesztése
A játék jellege: Együttműködési
A baleseti kockázat szintje: alacsony
Résztvevők száma: 8-14 fő, 15-20 fő,
Résztvevők életkora: 10 évtől idősebb
Játékidő: 10-15 perc
Helyszín: A játék bárhol játszható
Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
Az előkészítés feladatai: a létszámtól függően minimum 2 csoportot kell létrehozni
Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
A játék megnyitása, nyitánya: Hozz létre lehetőleg egyenlő számú, 3-5 fős csoportokat. Kérd meg a játékosokat, hogy a csapattársaiknak mondjanak el egy-egy igaz történetet magukról, amit feltehetőleg a többi csapat tagjai nem ismernek. A csapattagoknak a lehető legtöbb dolgot meg kell jegyezniük egymás történeteiből
A játék menete, játékszabályok:Kérd fel az egyik csapatot, hogy bármely tagja ismertesse az egyikőjük történetét. A többi csapat tagjainak az a feladata, hogy kitalálják, valóban kivel esett meg a történet. Ennek érdekében csapatonként, sorrendben keresztkérdéseket tehetnek fel a kezdő csapat bármely játékosa számára, akinek válaszolnia kell. Ha nem tudja a valós történetet, akkor bármit szabadon kitalálhat annak érdekében, hogy megtévessze a többi csapat tagjait. A soron lévő csapat bármelyik játékosa a kérdés feltevése helyett tippelhet arra, hogy kihez tartozhat az elhangzott történet. Ha nem találja el, akkor a soron következő csapat kérdezhet, vagy tippelhet. Ha eltalálják, akkor van egy pontjuk és a másik csapat valamelyik tagja mondhatja el az egyik sztorijukat.
A játék lezárása: A játék addig játszható, amíg mindenki el nem mondta a történetét, de csapatonként az utolsó 2 embernek egyszerre kell elmondani a történetét. Az a csapat nyer, aki a legtöbb pontot szerezte.
Egyéb/megjegyzés: Az eddigi tapasztalatok szerint a résztvevők szeretik ezt a játékot, de fiatalabb gyerekek esetében minden apró szabályt rögzíteni kell! A csapatok egymás után kérdezhetnek, de a csapaton belül nekik kell eldönteni, hogy milyen sorrendben szólalnak meg, ezt előre beszéljék meg! Érdemes egy bizonyos gondolkodási időt hagyni a történet elhangzása után, hogy kitaláljanak kérdéseket, mert többször előfordult, hogy a soron következő csapat nem tudott mit kérdezni.
A játékot lejegyezte: Bakos Edina