JÁTÉKRA FEL!

Bai Ferencné: Vásáros

  1. A játék neve, címe: Vásáros
  2. A játék pedagógiai célja: Állatokról szerzett ismeretek mélyítése.(Hány lába van?)
  3. A játék jellege: Együttműködési
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Elegendő hely biztosítása.
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: -5
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Nincs
  12. Technikai igény: Nincs
  13. Az előkészítés feladatai: A csoportszoba megszokott helyén kezdeményezés, a szőnyegen játékelrakás.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Kedvük szerint kapcsolódnak be a tevékenységbe.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Vásárba megyünk.
  17. A játék menete, játékszabályok: Az Én elmentem a vásárba félpénzzel kezdetű dal éneklésével körbe járunk kézfogás nélkül. Különböző állatok nevét énekelem (tyúk, cica, katica, pók), ekkor annyian alakítanak kört, ahány lába van az állatnak. Annyiszor játszuk, ameddig a gyerekeknek kedve van. Minden dal végén megbeszéljük, a helyes megoldást.
  18. A játék lezárása: Véget ért a vásár, megvettünk minden állatot.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Folyamatosan, egyénre szabottan értékelek, a pozitívumokat kiemelve.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Kevésbé ismert állatok éneklése, gondolkodásra ösztönzés. (hal, kígyó, csiga, kukac, ...)
  21. A játékvezető speciális feladatai: A tévedések tapintatos javítása.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Bai Ferencné