JÁTÉKRA FEL!

Bagyinszkiné Bizánc Andrea: Ki, mi vagyok én?

  1. A játék neve, címe: Ki, mi vagyok én?
  2. A játék pedagógiai célja: Kommunikációs készségek fejlesztése, a tanult tananyag játékos ismétlése
  3. A játék jellege: Kommunikációs
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Nincs
  6. Résztvevők száma: -8
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény: Cellux ragasztó, papír, filctoll
  12. Technikai igény: Nincs
  13. Az előkészítés feladatai: Nevek felírása a lapokra
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Nem lehet
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Csoport megszervezése, helyszínre vonulás
  17. A játék menete, játékszabályok: Kersztény gyerektábor témája: Testvértábor Ennek kapcsán a héten tanult bibliai személyek, testvérek nevei kerülnek fel a papírlapokra, amiket előre megírtunk. ( Ézsau, Jákób, József, Lázár, Márta, Mária, Ábel, Káin ) A gyerekek elolvashatják egymás nevét, de ne árulják el! Cellux szal felragasztjuk a lapokat a gyerekek hátára, majd kezdődhet a játék. Egymásnak a hátukat, nevüket megmutatva barchoba szerű kérdéseket tesznek fel, mellyel szeretnék megtudni, hogy kik ők. A válaszadók csak igennel vagy nemmel válaszolhatnak. Az ygőz, aki leghamarabb kitalálja, hogy kicsoda Ő. A játék ezzel nem ér véget, tovább segít a válaszadásban.
  18. A játék lezárása: Amikor mindenki kitalálta, hogy kicsoda Ő.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Átbeszéljük a táborban tanult bibliai testvéreket. Megbeszéljük, hogy ki kicsoda, kinek a testvére.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Ezt a játékot nagyon sokféleképpen lehet játszani. Óvodában, iskolában egyaránt az aktuálisan tanult dolgokról. ( állatok, mesehősök, fogalmak, idegen szavak, mértani testek stb.)Kisebbeknél a válaszadás lehet bővebb. Osztályteremben a táblának háttal áll a kérdező. A játékvezető felírja a táblára az adott szót, amit a háttal álló tanulónak az osztálytól kérdezgetve ki kell találnia. Angol, német szavakkal is játszhatjuk, nagyon jó módszer a tanult anyag játékos ismétlésére. A kommunikációs készségek fejlesztésére.
  21. A játékvezető speciális feladatai: Segíteni, hogy a játék menete folyamatos legyen.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Bagyinszkiné Bizánc Andrea