JÁTÉKRA FEL!

Kelemen Erzsébet: Kő-papír-olló( zene szól közben)

  1. A játék neve, címe: Kő-papír-olló( zene szól közben)
  2. A játék pedagógiai célja: Jó hangulatot,kedved teremteni a mozgáshoz , a passzív emberek aktivitásának fokozása testnevelés órán A variációinál: mozgásanyag „becsempészése” játékos formában bemelegítéseknél pl. helyváltoztatás : szökdeléssel stb
  3. A játék jellege: Bemelegítő, ráhangoló
  4. A baleseti kockázat szintje: Közepes
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Variációinál(elmondom)Ne szökdeljen erősen ,inkább sok kicsit Rá ne ugurjon a másik lábára Ne ütközzenek
  6. Résztvevők száma: 15-20
  7. Résztvevők életkora: 14+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény: Nem kell a játékhoz. Dolumentálás :fényképezés telefonnal Zenei hangulat :zenedobozzal
  12. Technikai igény: egy-két telefon + fényképezők …akár több is Zenedoboz(Mindig nálam van)-zenefelelős
  13. Az előkészítés feladatai: Tervezés: felmérem a célcsoportom,kitűzöm céljaim, megtervezem .. (végiggondolom a körülményeket,, a levezetést,,hogyan vonom be a ki nem akar dolgozni…(képfelelős,zenefelelős…végén hozzájuk is mennek játszani…akár passzolhat is…)
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: Több mint 5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Játékba, fényképkészítésbe, zenefelelős, Kérdéseket teszek fel a végén…akár közben is
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Mielőtt elkezdenénk a testnevelés órát, játszani fogunk. Szeretném ,ha vidámabbak és éberebbek lennétek
  17. A játék menete, játékszabályok: a,Válasszatok egy embert,rendeződjenek Párokba körülőttem elszórtan Ki ismeri a kő -papír- olló játékot?3x fojátok eljátszani (ha döntetlen, azt megismétlitek) A győztes mindig tovább megy egy vesztes játékoshoz aki helyben marad. Addig játszuk ,míg pl.5 emberrel játszottál. b,Szurkolóval… u.az,mint előző,majd a vesztes a győztes vállát megfogja ,kíséri, játék közben bíztatja,szurkol neki….(Hogyan tudnánk bíztatni pl??? kérdés a tanulók felé) c, u.az,mint a, utána a vesztesek oda mennek a azokhoz akik még nem játszottak(általában felmentett. álfelmentett, vagy csak semmit nem akar csinálni….)és velük játszanak 2X 3 játékot
  18. A játék lezárása: Utúljára még játsz egyet azzal akivel szeretnél és köszönd meg a játékot
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Nagyon ügyesen játszottátok!!! Hogyan éreztétek magatokat??, Melyik volt a a legjobb hangulatú? Megköszönöm a fotósok zenefelelős munkáját
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Közlekedés séta helyett :kocogás, pl vesztes bal lábon , győztes jobblábon szökdel Nagyobb téren futásokkal , karkörzésekkel , dilis feladatokkal Párok oszlopban álnak utólsó pár győztese előre futással stb Párok oszlopban távolabb egy mástól utánlépéssel közlekedünk ezer variáció ITT MÁR A PEDAGÓGIAI CÉL:bemelegítő ráhangoló
  21. A játékvezető speciális feladatai: szerintem nincs
  22. Egyéb/megjegyzés: Tapasztalataim:Pontosabban rövidebben fogalmazni. Több osztálkyban játszottunk Megmozdulnak még a passzív emberek is ha játszunk… Nagyon tetszett ez a képzés KÖSZÖNÖM
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó:
  24. A Játékot lejegyezte: Kelemen Erzsébet