JÁTÉKRA FEL!

Szabó Szilvia

„Egy erdő egyik apró lakója, miután rájött, hogy különleges varázserővel rendelkezik, vicces játékba kezdett. Ez nem volt más, mint hogy képes volt egy kacsintással az állatokat álomba szenderíteni. Nagyon viccesnek találta, hogy a legveszélyesebb fenevad is egy pillanat alatt hangos horkolásba kezd, ha éppen rákacsint. Igen ám, de így a még kicsi, ártatlan állatok védtelenné váltak alvó szüleik nélkül. Ezért az állatok próbálták lefülelni, hogy ki lehet a tettes! Egyedül nem merészkedtek kiszemeltjük közelébe, ezért abban állapodtak meg, hogy egyszerre mindig három állat próbálja lefülelni az elkövetőt, míg a többiek őrködnek. Nagyon óvatosnak kell azonban lenniük, mert ha nem azonos nyomon járnak, és más-más a kiszemeltjük őket is eléri az álomkór. Viszont ha mindhárman ugyanarra gyanakodnak könnyen lefülelhetik azt aki ezt a különös játékot játssza velük, mégpedig úgy, ha mindhárman egyszerre rámutatnak! Abban is megállapodtak, hogy csak addig folytatják a nyomozást amíg három állat biztosan marad az erdőben, akik vigyázni tudnak alvó társaikra.”

Szabó Szilvia
Célcsoport: 5-9