JÁTÉKRA FEL!

Sümeginé Szép Mária

„Ezúttal a Gyűrűk ura világába csöppenünk. Az általam kiválasztott személy Saruman képében szeretné megszerezni a Hatalom Gyűrűjét úgy, hogy kacsintásával megsemmisíti a körben álló Szövetség tagjait. Akire Saruman rákacsint, az kiesik a játékból. Ha a Szövetség tagjaiból valaki észreveszi, hogy ki Saruman, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három tag sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra, akit Sarumannak vélnek. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha Sarumannal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor Saruman nyert. Ha pedig lefülelik, akkor a Szövetség tagjai nyernek, s náluk marad a gyűrű.”

Sümeginé Szép Mária
Célcsoport: >15