JÁTÉKRA FEL!

Liebl Mónika

"PÓKEMBER Hogyan legyél Pókember? Egy kacsintással! Mindenki ismeri a szuperhős történetét. Most eljött az idő, hogy te mentsd meg a világot! Ebben a játékban ez úgy lehetséges, ha a pók megcsíp, vagyis rád kacsint. Ha ez megtörtént mehetsz megmenteni a világot (kiestél a játékból). Gyertek álljunk körbe a pókháló körül, itt a szőnyegen. Húzzon mindenki egy kártyát amin a szuperhős látható, amivé válni szeretnétek. Egy valakinek a kártyája a pókot ábrázolja, ő lesz aki csipdesni, vagyis kacsintani fog. Vigyázz, senki ne lássa meg a kártyádat, nehogy kiderüljön, hol rejtőzik a hálófonó! Aki észreveszi, hogy rákacsint a pók, leül és elgondolkodik, hogy szeretné megmenteni a világot. Ha valaki azt veszi észre, hogy ki a csipdeső pók, úgy jelezze, hogy egy lépéssel hátrébb lép a körtől, onnan figyel. Ha már hárman észrevettétek, egyszerre rá kell mutatnotok. Ha igazatok van elkaptátok a pókot lelepleződött, nem tud tovább csipkedni, így vége a játéknak, újra osztjuk a kártyákat, kezdődik minden előröl. Abban az esetben, ha egy játékosra mutattok mind a hárman, de nem ő a pók, (amit a kártyájának felmutatásával igazolni tud), kiesett a játékból. Viszont, ha különböző gyerekekre mutattok ti estetek ki mind hárman a játékból A pók addig csipkelődhet amíg már csak három pókember jelölt marad, ekkor lesz vége a játéknak és övé a dicsőség. Így új játék kezdődik. Nagyon figyelj, hogy mihamarabb szuperhős lehessél!"

Liebl Mónika
Célcsoport: 0-5