JÁTÉKRA FEL!

Hopp Eszter

"Képzeljétek el, hogy egy varázsló költözött a környékünkre. Ez a varázsló szereti békává változtatni a gyerekeket, hogy a kertjében lévő tóba tarthassa őket. Meg tudunk kűzdeni a varázslóval, ha körbe álltok. Egyikőtöket meg fogom érinteni úgy, hogy a többiek ne vegyék észre. Ő lesz a varázsló. Ha elindítom a játékot, keresnetek kell egymás tekintetét. Akire a varázsló rákacsint, békává változik. Kiesik a játékból és békaügezésben elugrál a padig, vagyis a tóig, ott leül. Ha valaki a játékosok közül sejti, hogy ki a kacsintó varázsló, egy brekkentéssel jelzi azt nekem. Ha 3 játékosnak van sejtése, akkor megállítom a játékot és 3-ra rámutatnak arra, akit varázslónak hittek. Ha nem találja el mindenki, akkor automatikusan békává változnak és kiesnek. Ha eltalálják, a varázslót leleplezik és megtörik az eddigi átok. Ha 3-nál kevesebb játékos marad, a varázsló győzött."

Hopp Eszter