JÁTÉKRA FEL!

Tóthné Király Réka: Dzsungeljáték

  1. A játék neve, címe: Dzsungeljáték
  2. A játék pedagógiai célja: Motiváló, figyelemfejlesztő, szociális készségek fejlesztése
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 5+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Nincsen
  12. Technikai igény: Nincsen
  13. Az előkészítés feladatai: Kör kialakítása
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Bárki játszhatja
  16. A játék megnyitása, nyitánya: A játékvezető kiválasztása
  17. A játék menete, játékszabályok: A résztvevők körben állnak, kézfogás nélkül. A kör közepén áll a játék irányítója, aki ha rámutat valakire és azt mondja, hogy elefánt, akkor annak fel kell vennie az elefánt pozíciót (karjaival előre mutat, azaz ormányt mutat), míg a közvetlenül mellette álló két játékos pálmafa pozícióba áll (karjukat két oldalt magasba kell emelni). A többiek alapállásban maradnak! Amikor Pálmafa az utasítás, akire mutat az lesz a pálmafa, a közvetlen szomszédjai az elefántok lesznek. Az utasítások egyre felgyorsulnak, aki téveszt kiesik a játékból.
  18. A játék lezárása: Megtapsoljuk a nyerteseket.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Jó hangulat elérése.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Bármilyen állattal játszható, tempó gyorsítható.
  21. A játékvezető speciális feladatai: A játékvezetők és játékosok folyamatos koordinálása.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Tóthné Király Réka