JÁTÉKRA FEL!

Bernhardt Katalin

""Egy hacker bejutott a számítógépetek vagy a telefonotok operaciós rendszerébe és átveszi az irányitást, azaz lefagyasztja a rendszereteket. Üljetek körbe és vegyétek fel egymással a szemkontaktust. Nézzetek körbe, egymás szemébe nézve. Akit lekacsintanak, annak bejutottak a rendszerébe és lefagyott, vagyis kiesett a játékból. Aki sejti ki a hacker, az jelezze, de egyelőre nem árulhatja el. Ha már hárman gondoltok valakire, egyszerre mutassatok rá. Ha mindhárman ugyanarra mutattok, az lesz a hacker- akkor is, ha eredetileg nem ő volt. Lelepleződik és vége a játéknak. Amennyiben különböző személyekre mutattok, a gyanúsítók esnek ki. A hacker akkor nyeri meg a játékot, ha már csak két számitogép programja marad épen, meghekkelés nélkül."

Bernhardt Kati
Célcsoport: 10-14 év,>15