JÁTÉKRA FEL!

Györfi-Marosvári Mária: Dobbants, tapsolj, hejhózz

  1. A játék neve, címe: Dobbants, tapsolj, hejhózz
  2. A játék pedagógiai célja: gyakorlás
  3. A játék jellege: Bemelegítő, ráhangoló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Nincs
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: nincs, esetleg székek
  12. Technikai igény: nincs
  13. Az előkészítés feladatai: padok rendezése, hogy elférjünk a teremben, székek körbe rakása
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Az egész osztály játszhatja egyszerre, vagy 2 csoportban, és akkor kiválasztanak maguk közül egy játékvezetőt, ebben az esetben a legjobb matekost.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: óra eleji játék, ráhangolódás az órára
  17. A játék menete, játékszabályok: 100as számkörben dolgozunk, ha 2-vel osztható a szám maradék nélkül akkor tapsolsz, ha 3-al akkor dobbantasz, ha mind a kettővel akkor hejhó-t mondasz. Aki eltéveszti kiesik. Ki a legjobb?
  18. A játék lezárása: Győztes hirdetése, ki maradt a körben?
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: piros pont, vagy kisötös osztható a nyertesnek.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Természetesen ez játszható bármilyen osztással, sőt későbbiekben, akár hogy ha 2 a maradék az osztásnál pl. akkor tapsol, ha 3 akkor dobbant
  21. A játékvezető speciális feladatai: Figyelni hogy jól számolnak e a gyerekek
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Györfi-Marosvári Mária