JÁTÉKRA FEL!

Sörfőző-Kálmán Edina: Tu-riz-mus

  1. A játék neve, címe: Tu-riz-mus
  2. A játék pedagógiai célja: Fejlődjön a csoport együttműködésben,kommunikációban, kommunikáción belül egymás meghallgatásában,merjenek kérdezni,válaszolni, valamint felszabadult nevetés az óra végén
  3. A játék jellege: Kommunikációs
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Megfelelő távolságot tartsanak egymástól a résztvevők
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 14+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: –
  12. Technikai igény: –
  13. Az előkészítés feladatai: Megbeszéltük hogy a játékot az udvaron szeretnék lejátszani
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: –
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Mai óra végén is lejátszunk egy játékot, mivel turisztikai csoport ezért a turizmus szóval kapcsolatban fogunk játszani
  17. A játék menete, játékszabályok: játék ismertetése,kört alkotunk egymástól nem túl nagy távolságra tu-riz mus szót kell szótagolva mondani, mindegyik szótagnál mutatni, tu szótagnál megfogni a bal vagy a jobb fület,riz szótagnál megérinteni az orrot, mus szótagnál rámutatni valakire, akire rámutatsz ő folytatja tu-megfogja a bal vagy a jobb fülét, ha a balt fogja meg akkor a balra lévő társa fogja folytatni a játékot , ha jobb fülét fogja meg akkor akkor a tőle jobbra lévő játékos fogja folytatni a játékot, aki elrontja kiesik, aki kiesik zavarhatja a többieket akár a kör mögött sétálva zavaró szótagokat mondva , de nem egymást megérintve Először a játékvezető elmutogatja háromszor majd elindítja a kört, az első kör próbakör.
  18. A játék lezárása: addig érdemes játszani amíg kiesik pár résztvevő és elkezdik zavarni a többieket
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Szóbeli feldolgozás, mennyire tetszett a játék a résztvevőknek
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Bármilyen más szóval le lehet játszani, bármilyen jelekkel, bármilyen mutogatással
  21. A játékvezető speciális feladatai: figyelni a résztvevőket helyesen csinálják-e, kell-e közbeavatkozás
  22. Egyéb/megjegyzés: –
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Sörfőző-Kálmán Edina