JÁTÉKRA FEL!

SZIGETI OKTAVIA: HALRAJ

  1. A játék neve, címe: HALRAJ
  2. A játék pedagógiai célja: MOZGÁSOS EGYUTTMUKODES, KREATIVITAS, FIGYELEM FEJLESZTES
  3. A játék jellege: Együttműködési
  4. A baleseti kockázat szintje: Közepes
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény: NINCS
  12. Technikai igény: ZENE
  13. Az előkészítés feladatai: bemelegítés
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Ki látott már halrajt? Hogyan úsznak? Mit tudunk róluk?
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Képzeljétek el hogy egy cápa közeledik és a halraj,csak akkor tud együttes erővel elbánni vele,ha szorosan együtt úsznak és ugyanazt csinálják,ugyanarra mennek. Mindíg azt követik aki elől van.
  17. A játék menete, játékszabályok: Beállunk egy tetszőleges rajba ,először kiválasztunk 4 személyt aki a 4 irányba fordulva vezeti a halrajt,ha fordulunk a tengelyünk mentén másik irányba, akkor a másik 3 ember közül vezet valaki. Próbáljatok lassan mutatni és határozottan irányt váltani, hogy a mutató tudja h ő következik.
  18. A játék lezárása: zene vége
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Hogyan éreztétek magatokat a játék közben,volt-e olyan mozdulat vagy mozdulatsor amelyre szívesen emlékeztek, jól esett eltáncolni.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Mindíg másokat választunk a 4 irányba ,így az ő mozgásuk lesz a követendő példa. A különböző irányokban meglehet határozni testrészeket, amelyekkel ott lehet mozogni. ( karok, lábak, teljes test) vagy szinteket (fönt ,középszinten,lent) Amitől igazán jó,az az h mindíg van egy szóló, akinek mást kell csinálnia, mint a halrajnak.
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: SZIGETI OKTAVIA