JÁTÉKRA FEL!

Császár Sarolta: Számország levelei

  1. A játék neve, címe: Számország levelei
  2. A játék pedagógiai célja: szorzás gyakorlása
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: –
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Számkártyák
  12. Technikai igény: –
  13. Az előkészítés feladatai: A székeket laza körbe rakjuk
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: –
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: Számországban nevek helyett számokat kapnak a lakók. Kérlek válasszatok egy kártyát! Rajta lesz a számországban kapott nevetek. 1.) 21-et kérem álljon fel, és cseréljen helyet pingvin járásban ( páros lábon ugrálva, indián szökdelésben… stb.) a másikkal. 2.) Számországban akkor is hallgatnak a számok a nevükre, ha szorzásokat mondok. Tehát ha azt mondom: 7×3, akkor a 21 fog felállni és helyet cserélni. Tegyünk egy próbát! 5×3 cseréljen helyet egymással fél lábon szökdelve…. 3.) Számországban van egy postás, aki el akarja fogni a lakókat. Csakhogy ez a postás nem lát. Gyere XY bekötöm a szemed egy sállal, hogy ne láss! Folyatódhat a játék. Ha elkap a postás, te állsz a helyére.
  18. A játék lezárása: –
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: –
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Bármely szorzással illetve osztással is játszható
  21. A játékvezető speciális feladatai: –
  22. Egyéb/megjegyzés: –
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Császár Sarolta