JÁTÉKRA FEL!

Nádné Kresz Brigitta

„A mezőn druidák gyülekeznek titkos tanácskozásra. (Asterix és Obelix és a varázsital titka mese ihlette, ami most mozgatja az ovisok fantáziáját.) Varázsköveket húznak, mely megmutatja nekik, hogy ki lesz közülük, aki varázsló lehet egyetlen órára. A kijelölt varázsló druida varázsereje a szemvillanásában rejlik, de nem árulhatja el magát. Titokban kell rámerednie (kacsintania-ha tud) egyetlen más druida társára, akinek ennek hatására azonnal (törökülésben) gombává kell változnia, megszólalnia nem szabad. Ha valaki, a még álló druidák közül észreveszi a varázslót, (kézfeltartással) jeleznie kell, de nem szólalhat meg, mert varázstörést csak hárman tehetnek meg. Amikor a három druida keze fent van, egyszerre (jelre) kell rámutatniuk a varázslóra és ha mindhárman ugyanarra mutatnak, a varázs megtörik, a varázsló maga is gomba lesz. Részemről, mivel óvodások a célcsoportom (vegyes korcsoportú 4-7 évesek) a játékot csak addig játszanám, míg az első meg nem látja a kacsintót. A játékot ezután előről kezdeném.”

Nádné Kresz Brigitta
Célcsoport: < 5 év,5-9 év