JÁTÉKRA FEL!

Nagy-Szilágyi Krisztina

„Edward Cullen kacsintással veszi le az élőlényeket a lábukról. Akire rákacsint az elalél, bűvkörébe kerül (kiesik a játékból). A vérfarkasok összefognak próbálnak védekezni. Figyelőket állítanak. Ha valamelyikük észleli Edward szagát (a kacsintást), akkor jeleznie kell, de még nem árulhatja el mit szimatolt ki. Sajnos a vámpírt csak három vérfarkas leplezheti le, akik egyszerre kell ráharapjanak, csak együtt tudják széttépni (rámutatni). Ha nem ugyanazt a személyt gondolják vámpírnak, akkor visszaváltoznak, és többé nem lehetnek farkasok (kiesnek a játékból). Ha ugyanazt a személyt gondolják vámpírnak, de nem Edward akkor széttéptek egy ártatlant (ő kiesik a játékból). Ha két vérfarkas, és a vámpír marad, akkor sötét idők jönnek. Ha mindhárman Edwardot szimatolják ki, és sikerül levadászniuk (egyszerre mutatnak rá), akkor a világ újra megmenekül hála a vérfarkasoknak.”

Nagy-Szilágyi Krisztina
Célcsoport: >15