JÁTÉKRA FEL!

Ábrahámné Kósa Gabriella

„A mai játékban lufikká varázsollak benneteket. Mi történik, ha a lufi hozzáér valami szúros dologhoz? (kidurran) Egy valaki lesz közületek a fenyőfa (rózsa, tüske stb.), de nem áruljuk el, hogy ki. Az ő feladata az lesz, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire rákacsint a fenyőfa, az kidurran és azt mondja: pukk, kipukkantam. Ő kiesik a játékból. Ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a kacsintó nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek.”

Ábrahámné Kósa Gabriella
Célcsoport: 5-9 év