JÁTÉKRA FEL!

Barbalicsné Vigh Márta

„Szenilla szabadulása Szenilla, a kis hal felfedező útja során bajba kerül.A nagy halak fogságba zárják. Szenilla szeretne kiszabadulni a rabságból. Csak akkor tud megszabadulni, hal tekintetével az ellenséges halakra úgy rákacsint , hogy a többiek ne vegyék ezt észre. Akire rákacsint Szenilla, az kiesik a játékból. Halas képeket hoztam, az egyiken Szenillát találhatod. Húzzatok a lapokból. aki Szenillát húzta, az lesz a kishal. De senkinek ne áruld el, hogy te húztad a kishalat. Ha valaki észreveszi, hogy ki Szenilla, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki Szenilla, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a a kis hal). Ha a Szenillával együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a Szenilla nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek.”

 

Barbalicsné Vigh Márta
Célcsoport: 5-9 év