JÁTÉKRA FEL!

Kosztolányiné Berecz Anikó

„Kiválasztok egy játékost, ő lesz Hókuszpók.A kiválasztás menete:minden játékos kap egy kártyalapot. Akinél fehér törpsapka van, az törp lesz, akinél fekete köpeny, az lesz a kiválasztott ,Hókuszpók. A mesehősök körbeülnek. Sziamiau nyávogására minden játékos a többiek szemébe néz. Hókuszpók feladata az, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre mit csinált, akire kacsintott. Akire Hókuszpók kacsintott, az a varázsló fogságába kerül, és kiesik a játékból. Ha valamelyik törp észreveszi, hogy ki Hókuszpók, akkor jeleznie kell, kézfeltartással, de nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három törp sejti, hogy ki Hókuszpók, akkor egyszerre kell rámutatniuk. Ha nem ugyanarra mutatnak, mindhárman a varázsló fogságába kerülnek és kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos kiesik, még akkor is ha nem ő volt Hókuszpók. Ha Hókuszpókkal együtt csak hárman maradnak, akkor Hókuszpók nyert. Ha pedig lefülelik, akkor a törpök.”

Kosztolányiné Berecz Anikó
Célcsoport: 5-9 év