JÁTÉKRA FEL!

Gansberger Mónika: Ponyvás névtanuló

  1. A játék neve, címe: Ponyvás névtanuló
  2. A játék pedagógiai célja: kommunikációs készség fejlesztése, reakció gyorsaság fejlesztése, memória fejlesztése, tér érzékelés, gondolkodás fejlesztése, szabály tanulás
  3. A játék jellege: Ismerkedős
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény: pléd
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Csapatok elosztása, játék lemagyarázása, szabályok ismertetése
  17. A játék menete, játékszabályok: A játékosokat 2 csapatra osztom, egy segítő segítségével tartjuk a plédet. A két csapatból egy-egy játékosnak ki kell ülnie a pléd elé. Számolásra leengedjük a plédet, aki előbb kimondja a másik nevét, az a csapat kap pontot.
  18. A játék lezárása: Pontok összeszámolása, eredmény hirdetés.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A vesztes csapat tagjai valamilyen feladatot teljesítenek a győztes csapat tagjainak. pl.: beágyazás.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Különböző kiinduló helyzetben kell elhelyezkedni a pléd előtt.
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: https://www.facebook.com/gansberger.monika
  24. A Játékot lejegyezte: Gansberger Mónika