JÁTÉKRA FEL!

Ujj Gabriella

„Ezt a játékot Kacsintós gyilkos néven ismerem a kooperatív játékok tárházából, melyben Rendőr és városlakók is szerepelnek. De a gyilkos szerep miatt én nem alkalmaztam eddig, hiszen 1-2.osztályban tanítok, nem való ebben a korosztályban a gyilkos téma. Örülök a feladatnak, hisz így kitalálhattam rá valami szolidabb, gyerekközelibb keretet a játéknak. Ötletem: Alaptörténetet a Shrek adja. Shrek mocsarát mesebeli lények lepik el, amikor Farquaad nagyúr oda száműzi őket. Shrek kacsintással űzhet ki egy-egy lényt a mocsárból. Szamár lefülelheti Shreket ( leleplezi, ki a kacsintós), azaz a gyilkosos játékban a rendőr szerepe lenne Szamáré, hisz Szamár, szeretné, hogy a mesebeli lények maradjanak. A szerepeket kártyán húzhatják ki: egyik kártyán Shrek képe, másikon Szamár képe, a többin mesebeli lények lennének.”

Ujj Gabriella
Célcsoport: 5-9 év