JÁTÉKRA FEL!

Kovács Szilvia Brigitta

„Az én történetem: A vadnyugaton vagyunk. Kártyahúzással (aki az Ászt húzza) döntjük el, hogy ki lesz a veszedelmes bandita akit már több államban is keresnek a békefenntartók. A lapot húzó nem fedheti fel magát. Egy csapatnyi ember siet a helyi seriff segítségére, hogy megtalálják a városba érkezett bűnözőt. A gengszter egyetlen ismertetőjegye, hogy az egyik szeme erőteljesen rángatózik. Egy körben foglalnak helyet a játékosok, valójában ők mindannyian a seriff segítői. A bandita kiválaszt egy játékost akire rákacsint, vagyis lelövi az illetőt aki számára ezzel végetért a játék. Az a játékos aki meglátta ki a kacsintó hangosan jelzi a többieknek, hogy felismerni vélte a keresett személyt. Amennyiben három játékos jelezte, hogy felismerte a gengsztert úgy egyszerre rá kell rámutatniuk a személyre.Ha nem a helyes személyt nevezték meg kiesnek a játékból, ugyanis csak a legrátermettebb segítők találhatják meg a rafinált bandavezért. Amennyiben mind a hárman ugyanazt a személyt nevezték meg az illető kiesik a játékból, akkor is, ha az nem ő a bandita (mert ő az akit összetévesztették az igazi bandavezérrel és most ideiglenesen a dutyiba zárják szegényt……). Amennyiben a bandavezért fülelték le az illető szintén dutyiba kerül (a játék további részében a dutyiban fog csücsülni). Amennyiben a végén három játékos marad és köztük van a keresett személy is, akkor a bandita nyert, vagyis sikerült elmenekülnie az üldözői elől (egy kis időre).”

Kovács Szilvia Brigitta
Célcsoport: 10-14 év