JÁTÉKRA FEL!

Vass Szilvia: Ki a legfürgébb?

  1. A játék neve, címe: Ki a legfürgébb?
  2. A játék pedagógiai célja: A tanultak felidézése, átismétlése játékos módon.
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény: Plüss egér, szigszalag(szigetelőszalag)
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: Ragasztócsíkot teszek a földre. Leteszem középre az egeret. A ragasztócsíktól kimérek 2méter távolságot, majd az ellenkező irányba is 2 métert.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: A gyerekek is segíthetnek a ragasztócsík leragasztásában.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Örülök, hogy ilyen sokan jelentkeztetek játszani. Mivel véletlenül 5 fiú és 5 lány van, ezért ti megválaszthatjátok, hogy lányok a fiúk ellen vagy vegyes csapatban szeretnétek-e játszani. Azért választottam egeret ehhez a játékhoz, mert az egér egy okos és nagyon fürge állat. Nektek is okosnak és nagyon gyorsnak kell majd lennetek.
  17. A játék menete, játékszabályok: Középre, a ragasztócsíkra leteszem az egeret és feladatokat fogok mondani. Mindenki kap egy számot 1-5-ig angolul. Ha azt a számot hallod, amit neked adtam, akkor oda kell futnod az egérhez és fel kell kapnod. Az a csapat kap egy pontot, akinek a játékosa gyorsabb lesz. Ügyeljetek arra, hogy ne hogy összeütközzetek! Most háziállatokat kell majd megjegyeznetek. A kapott háziállatod nevét hallva rohanj a vonalhoz az egérért! Madarak nevét fogod hallani. Ha annak a madárnak a nevét hallod, amit Te kaptál, akkor fuss oda az egérért és kapd fel! Tanult római számokat mondok. V, X, L, D, M Jegyezd meg azt, amit kaptál! Ha a tiédet hallod szerezd meg az egeret! Nehezítés: Figyelj, most neveket mondok. A római számokat a név elején fogod hallani. Viktor, Xénia, Lajos, Dénes, Mária Nehezítés: A római számokat a név közepén kell felfedezned. Figyelj nagyon, mert lehet, hogy több római szám is szerepelni fog a névben: sziLVia. aLeXa, kLauDia aManDa, káLMán
  18. A játék lezárása: Jó volt látni, hogy tetszett a mai játék és nagyon élveztétek. Annak szintén örülök, hogy vigyáztatok egymásra és nem történt semmi baleset, nem volt ütközés sem.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Gratulálok a fiúknak, a mai játékban ők szerezték a legtöbb pontot.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Az a tanuló, aki gyorsabb és felkapja az egeret el kell futnia a saját vonalához. Ha utoléri a másik csapatból a tanuló, akkor a pontot az üldöző kapja. Ha nem tudja utolérni és a játékos hamarabb visszaér a saját térfelére, akkor a pontot ő fogja megkapni.
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés: 
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Vass Szilvia