JÁTÉKRA FEL!

PAÁL Krisztina: Tanulj táncolva!

  1. A játék neve, címe: Tanulj táncolva!
  2. A játék pedagógiai célja: Tanultak rögzítése,reakció gyorsaság ,kreativitás, térérzék, fejlesztése és versenyhelyzet megtapasztalása.
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: A tükör előtt elhúzni a függönyt és székeket tenni elé.
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény: CD lejátszó
  13. Az előkészítés feladatai: Játszótér kijelölése.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Előkészületekben, baleset mentesítésben.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Mivel ismerik egymást a szabályok ismertetése.
  17. A játék menete, játékszabályok: A zene megszólalásakor táncolni kell addig míg le nem kapcsolom és akkor mondok egy helyzetet amit tanultak, aki eltéveszti vagy útóljára veszi fel azt a helyzetet az kiesik. A zene újra indul, de mikor megáll akkor aki kiesett az mond egy helyzetet és ez így folytatódik, míg csak egy gyerek marad a győztes.
  18. A játék lezárása: Megtapsoljuk a győztest és fontos , hogy a többieket is megdicsérjük.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A győztes hazaviheti az osztály plüss figuráját a következő foglalkozásig.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: A zene megáll és bár milyen helyzetet felvehet de meg kell mondja a helyzet nevét aki nem tudja az esik ki.
  21. A játékvezető speciális feladatai: A zenei eszköz kezelése a játék figyelemmel kísérése.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: PAÁL Krisztina