JÁTÉKRA FEL!

Bagaméri Emese Mariann: Kismajmok sokasága

  1. A játék neve, címe: Kismajmok sokasága
  2. A játék pedagógiai célja: Új környezetben, az iskolai tevékenységeken kívüli feladatokban jobban megismerjék egymást, felszabadult játék keretében új tulajdonságaikat is elő tudjam hozni, csapatépítés.
  3. A játék jellege: Bemelegítő, ráhangoló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: -8
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Nem feltétlenül szükséges kellék.
  12. Technikai igény: –
  13. Az előkészítés feladatai: A helyszín kiürítése, a játékhoz szükséges megfelelő tér kialakítása.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Minden résztvevő bevonható, még a félénkebb, visszahúzódóbb egyének is könnyen rávehetők erre a játékra, mert nem kommunikációs, hanem mutogatós játék, melyben könnyebben meg tudnak nyílni.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: A kitalált címnek megfelelően építettem fel a kerettörténetet is, melyben elmeséltem nekik, hogy mindenki átalakul a játékban utánozó kismajommá, ezért nagyon kell figyelniük egymás mozdulataira.
  17. A játék menete, játékszabályok: A játék lényege az, hogy az önként jelentkező első játékos elvégez egy mozdulatot, majd a következő játékosnak le kell utánoznia az előtte lévőt és hozzátesz egy újat. Minden soron következő játékosnak végig kell csinálnia az összes mozdulatot a látott sorrendben. Pl.: hajborzolás, fülvakarás, nyelvnyújtás, puszi dobás stb. Mindez addig folytatódik, amíg valaki el nem rontja. Ha valaki rontott, akkor a tőle balra eső játékos kezdi újra a kört.
  18. A játék lezárása: Mikor már a hangulat megfelelően felfokozódott és ez a bevezető játék elérte célját lezártam a játékot.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A résztvevőket megdicsértem, az első pár hiba után már nagyon ügyesen figyeltek egymásra és egész hosszú és vicces mozdulatsorok alakultak ki.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: A kerettörténet bármikor változtatható, valamint lehet nehezíteni, hogy mindenki két mozdulattal egészítse ki az előtte lévőt.
  21. A játékvezető speciális feladatai: –
  22. Egyéb/megjegyzés: A feszültség oldására, a megfelelő hangulat kialakítására jónak bizonyult a játék.
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Bagaméri Emese Mariann