„Képzeljétek el, hogy egy űrlény érkezett hozzátok, aki földi embernek álcázza magát. Célja az, hogy elraboljon bennetek és elvigyen a bolygójára, amit szeretne jobban benépesíteni. Üljetek körbe. Húzzatok egy kártyát. Az lesz a földőnkívüli, aki az ürlényes kártyát húzza (játékvezető készít kártyákat), ezt azonban ne árulja el a többieknek. A földönkívüli lény legfőbb fegyvere a kacsintás. Ha valakire rákacsint, az elalszik, tehát hajtsa a fejét az ölébe és horkolhat is. Így az űrlény könnyen magával viheti majd. A többiek fegyvere viszont egy-egy varázspálca lesz, amivel leleplezhetik a földönkívüli lényt. (játékvezető oszt mindenkinek hurkapálcika varázspálcákat) Nézzetek felváltva egymás szemébe. Az űrlény próbáljon valakire kacsintani úgy, hogy a többiek ne vegyék észre. Ha valaki mégis észreveszi emelje fel a varázspálcáját függőlegesen, de még ne mutasson rá a gyanús játékosra. Ha már hárman tartják függőlegesen a pálcát, akkor a legutolsó játékos mondja azt, hogy abrakadabra és mindhárman mutassanak az általuk kiszemelt játékosra.Ha nem ugyanarra a játékosra mutatnak, akkor elveszítik erejüket és a varázspálca kihull a kezükből. Ha ugyanarra a személyre mutatnak az kiejti a varázspálcáját a kezéből és kiesik a játékból. Ha tényleg az űrlényre mutattak akkor az összecsuklik és a földre rogy. Ezzel mindenki megmenekült. Ha viszont senki sem füleli le az űrlényt és már csak hárman maradnak, akkor a földönkívüli nyert és varázspálcájával utasíthatja az embereket, hogy szálljanak fel az űrhajójára.”
Kocsy Edina
Célcsoport: 10-14 év