JÁTÉKRA FEL!

Vígh Attiláné

„SZEMPÁRBAJ kerettörténet A nagy, kerek tisztáson összegyűlnek az erdei állatok,tündérek és manók, hogy megünnepeljék a Madarak és fák napját. Az ünnepségre meghívták Természet Anyót, aki apró ajándékokkal kedveskedik az erdő lakóinak.Csutka , a huncut kis manó úgy dönt, hogy cselt eszel ki és játékosan szerzi meg a többiektől a sok-sok meglepetést. Az erdő lakók mi vagyunk.Üljünk körbe a tisztáson (zsibongó, iskola udvar, tanterem). Háromra mindenki nézzen a többiek szemébe! Kártyák segítségével döntjük el, hogy ki micsoda, kicsoda. (Az egyik képen Csutka, a manó,a többin tündérek, állatok, növények képei) Ne áruld el, hogy ki vagy! Csutka feladata az lesz, hogy rákacsintson a valakire úgy, hogy csak az az erdő lakó vegye észre, akire kacsintott. Akire Csutka rákacsint, az kiesik a játékból.Ha szemfüles vagy és észreveszed, hogy ki lehet Csutka, el ne áruld, jelezd a kártyád megemelésével!Ha már három kártya van a levegőben, akkor háromra rá kell mutatnod arra, aki szerinted Csutka! Ha mind a hárman egy személyre mutattok,akkor az a játékos kiesik a játékból akár ő a kis cselszövő,akár nem. Ha nem ugyanarra a játékosra mutattok, akkor ti estek ki a játékból. Amikor már csak a kiválasztott játékossal együtt csak hárman maradtok, akkor Csutka nyert, mert már nem lesz aki gyanakodjon rá. Ha lefülelitek , akkor sikerült megmentenetek az erdő lakók ajándékait! Kezdődjék a játék! Csípjük fülön Csutkát! Háromra mindenki nézzen a többiek szemébe! U.I.:Remélem jól dolgoztam?”

Vígh Attiláné
Célcsoport: 5-9 év