JÁTÉKRA FEL!

Szirkóné Varga Melinda: Kisegér

  1. A játék neve, címe: Kisegér
  2. A játék pedagógiai célja: Év vége van, ezen a nap több dolgozatírásra illetve javító felelésre került sor, s egy kis levezető játéknak, kikapcsolódásnak, pihenésnek szántam, a lényege az volt, hogy érezzék jól magukat, szórakozzunk egyet.
  3. A játék jellege: Együttműködési
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: Álljunk körbe! A játék címe, amit játszani fogunk: Kisegér. Én vagyok az egér, s szeretném megszerezni a konyhában lévő sajtot. De Ti meg akartok ebben akadályozni. A következőképpen tehetitek ezt. Párba kell állni, amint elindulok felétek. párba állni azt jelenti, hogy megfogjátok egymás kezét, vagy csak megérintitek a vállát, a lényeg, hogy ketten valahogy párt alkossatok. Így a kisegér nem tud kijutni, mert elálljátok az útját. Amint más irányba indulok el kell engednetek egymást. Most beállok a kör közepére, s kezdjük a játékot!
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: nagyon ügyesek voltak, szemmel láthatóan élvezték a játékot, megdicsértem őket.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai: Ügyeltem folyamatosan a szabályok betartására.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Szirkóné Varga Melinda