JÁTÉKRA FEL!

Kornis Anita: Vadászat

  1. A játék neve, címe: Vadászat
  2. A játék pedagógiai célja: Memória fejlesztés
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Sima, egyenletes talaj
  6. Résztvevők száma: -8,8-14,15-20
  7. Résztvevők életkora: -5,5+,7+,10+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Olyan játék, amit ha megnyomunk, hangot ad ki, az én esetemben egy gumikacsa
  12. Technikai igény: Nincs
  13. Az előkészítés feladatai: Megfelelő helyszín kiválasztása
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Nem szükséges
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Kört alkotunk, a játék ismertetése
  17. A játék menete, játékszabályok: Körbeállunk, mindenki választ egy vadon élő állatot. Kétszer elismételjük, ki milyen állatot választott.Kiválasztunk egy vadászt, ő a kör közepére áll.A legfiatalabb gyerek megnevez egy „állatot” a körben állók közül.A vadász feladata, hogy ráirányítsa a távirányítóját (kb 10-20 cm távolságra a mellkasától), megnyomja a gombot, az adott állat csapdába esik.Ha megnevez egy másik állatot a csapdába esés előtt, folytatódik a játék, ha a vadász gyorsabb, helyet cserélnek.
  18. A játék lezárása: Megköszönöm a játékot és a részvételt
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Nem terveztem, a közös játék és a vidám hangulat élménye
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Két tannyelvű iskolában dolgozom, így gondoltam arra, hogy német és angol nyelve vagy bármilyen más nyelven is játszható. Kiesős is lehet, ha csapdába estél, kiesel.
  21. A játékvezető speciális feladatai: Nincs
  22. Egyéb/megjegyzés: Először játék pisztollyal gondoltam, de rossz érzéssel töltött el, hogy lelőjjük az állatokat, ezért finomabb változatot találtam ki.
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Kornis Anita