JÁTÉKRA FEL!

Cseri Gábor

„Városunkat megszállták az űrlények. Céljuk, hogy megismerjék az embereket. Ehhez sok embert akarnak összegyűjteni, bolygójukra elvinni és ott megfigyelni őket. Természetesen élve szeretnék elvinni az embereket, ezért csak elkábítják őket. A szemük erejével, a kacsintásuk révén tudnak kábító sugarakat kilövelni, ami az embert elkábítja. A játékban az űrlény az lesz, aki a kártyalapokból a "fekete Pétert" húzza. Jól tegyétek el lapokat. Üljetek körbe a székekre. A kiválasztott játékos feladata az lesz, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire a kiválasztott játékos rákacsintott az kiesik a játékból. Ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a kacsintó nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek. A következő játék ugyanez, de az elkábított játékos tegyen egy jól látható mozdulatot, mielőtt elalél. A játék végén az űrlénynek vissza kell emlékeznie a mozdulatokra és be kell mutatnia.”

Cseri Gábor
Célcsoport: 10-14 év,>15