„Szempárbaj. Húzzatok egy kártyát, aki a Fekete Pétert húzta, ő lesz a kiválasztott játékos, de ne áruja el, hogy ki az! Most mindannyian üljetek körbe! A jövőből érkeztünk ide, de rossz helyen vagyunk. Az időgép rossz korba repített vissza mindenkit, sajnos a dínók idejébe jöttünk vissza, pedig az volt a tervünk, hogy egy királylányt szabadítsunk ki. Itt se királylány, se lovagok, csak a gonosz dínók. Egy közülünk nem időutazó, hanem ellenség. Különleges képességgel bír, a szeméből egy lézersugarat lő ki, mégpedig úgy, hogy kacsint egyet. Akire rákacsint, az sajnos örökre itt marad a Dínók földjén, nem tud hazakerülni, kiesik a körből és a játékból is. Ha valaki észreveszi, hogy ki az ellenség, jelezze kézfeltartással, hogy gyanakszik, de még nem mondhatja ki a nevét. Ha 3-man fogjátok jelezni, akkor egyszerre kell rámutatniuk arra, hogy ki a kacsintó. Ha nem egy személyre mutatnak, sajnos kiesnek mindhárman és örökre itt ragadnak a Dínók korában. Nagyon figyeljetek, hogy megtaláljátok, hogy ki az ellenség, csak úgy juthattok vissza az időben! Ha az ellenséggel együtt már csak 3-man maradtak a játékba, sajnos az ellenség nyert!”
Simonné Kiss Mariann
Célcsoport: 5-9 év