JÁTÉKRA FEL!

Ruzsinszkiné Takács Szandra: Házasodik a tücsök

  1. A játék neve, címe: Házasodik a tücsök
  2. A játék pedagógiai célja: Önmagunk és társunk megismerése. Csapatépítés.
  3. A játék jellege: Ismerkedős
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: –
  6. Résztvevők száma: 15-20
  7. Résztvevők életkora: 14+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: székek, kalap, papír, íróeszköz
  12. Technikai igény: –
  13. Az előkészítés feladatai: terem kialakítása, székek elhelyezése körben
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: teljes mértékben lehetséges
  16. A játék megnyitása, nyitánya: A játék megnevezése, a játék menetének ismertetése.
  17. A játék menete, játékszabályok: A játékvezető megkéri a résztvevőket, hogy egy képzeletbeli újságba fogalmazzanak meg egy házassági hirdetést. Egyetlen összetett mondatra van pénzük a játékosoknak. Nem több. Mindenki tisztában vele, hogy ez pénzbe kerül. Valahogy úgy: egy ilyen és ilyen ez meg ez keres egy ilyen ezt meg ezt. Fontos, hogy a játékosok ne mutassák meg egymásnak, hiszen miután elkészültek a hirdetések bedobják egy kalapba és közösen ki kell találni ki adta fel a hirdetést.
  18. A játék lezárása: A játék megbeszélése. Kinek mit jelentett a játék?
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Az ötletes hirdetések kiemelése.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó:
  24. A Játékot lejegyezte: Ruzsinszkiné Takács Szandra