JÁTÉKRA FEL!

Szűcs Csilla: Hálószoba – bútorok

  1. A játék neve, címe: Hálószoba – bútorok
  2. A játék pedagógiai célja: Tanult anyag ismétlése. Együttműködés fejlesztése.
  3. A játék jellege: Együttműködési
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: -8
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 15+
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: A játék megkezdése előtt közösen átismételjük a hálószoba bútorait, angolul. Erre 3-5 percet szánunk. A játékosokból 4 fős csapatokat alakítunk. Minden csapat húz egy szókártyát, amin a hálószoba egy bútornak a neve található (angolul). A feladat az, hogy álló vagy mozgóképben játsszák el az adott bútort. Mindenkinek aktívan szerepelnie kell a bútor megformálásában. A másik csapat feladata pedig, hogy adott időn belül kitalálja. (lehetőség szerint angolul kérdezve és válaszolva) Egymás után több fordulót játszunk. Felkészülési idejük 3-5 perc, a bútor bemutatása max 1 perc. A kitalálásra szánt időt homokórával mérjük. Egy pontot kap a bútort megformáló csapat, ha minden résztvevő szerepel, és egy pontot az a csapat, aki kitalálja.
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Szűcs Csilla