JÁTÉKRA FEL!

Frigyesy Krisztina: Küzdd le az akadályt, becsukott szemmel!

  1. A játék neve, címe: Küzdd le az akadályt, becsukott szemmel!
  2. A játék pedagógiai célja: Társ elfogadása, együttműködés
  3. A játék jellege: Bizalmi
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Nem voltak
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 15+
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény: kendő, kötelek, vagy zsinórok, zsámoly, karika, ugrókötél, bója
  12. Technikai igény: nincs
  13. Az előkészítés feladatai: párok kialakítása, kellékek előkészítése
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: megfigyelő, időmérő, tereprendező, párok
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Ma olyan feladatokat fogtok végrehajtani, amelyekhez egy társatok segítsége szükséges! Ügyesnek kell lenni és hallgatni a társadra, akiben meg kell bíznod! Ő lesz a szemed.
  17. A játék menete, játékszabályok: Párok kialakítása, pálya berendezése, egyik tag bekötött szemmel végighalad az akadálypályán. A szemet kinyitni, kendőt levenni nem szabad! A pályára felállított akadályokat le kell küzdeni.
  18. A játék lezárása: Tapasztalatok megbeszélése, ki hogy érezte magát? Min változtatnátok? Fontos-e az időtényező?
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Mindenki ügyesen dolgozott, megbízott a vezetőjében.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Az akadályok ismertetése lehessen bővebb az irányító számára. Az időtényező ne számítson, fontosabb, hogy minden akadály sorra kerüljön!
  21. A játékvezető speciális feladatai: Játék levezetése, szervezési feladatok kiosztása, zárás, értékelés.
  22. Egyéb/megjegyzés: A játék célja megvalósult, jól éreztük magunkat. Máskor is legyen ilyen feladat!
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Frigyesy Krisztina