JÁTÉKRA FEL!

Krizsán Tibor: Labirintus

  1. A játék neve, címe: Labirintus
  2. A játék pedagógiai célja: A játék pedagógiai célja: ügyesség, reflex, mozgáskoordináció fejlesztése.
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Közepes
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Ne csúszon a talaj.
  6. Résztvevők száma: 15-20
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: Elsősorban szabadtéren játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Gamefication azaz a játékosítás utolsó fejezete következik. Az osztály csoportokra van felosztva, pedagógia és játékos feladatokkal pontot lehet szerezni. Pontokkal egy vár különböző részeit lehet elfoglalni.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Vár nagy részét már elfoglaltuk. Már csak a torony marad. Lássuk a nyolc csapat közül kinek sikerül először feljutni. A feladat nem egyszerű több pontot kell szerezni ahoz, hogy egy csapat elfoglalja. Az első néhány pontot a mai játékon szerezhetitek.
  17. A játék menete, játékszabályok: Játékvezető kiválaszt két tanulót egyik lesz a fogó másik gyerek akit meg kell fogni. A többiek alkotják a labirintust. Labirintus felépitése a következő: négyen megfogják egymás kezét mögöttük párhuzamosan másik négy gyerek alkotja a falat és mögöttük is egy négyes fal található valahogy így: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 A játékvezető feladata, hogy akadályoza a fogó játékost akadályoza. Ezt tapsal teheti meg. Tapsra a gyerekek elengedik egymás kezét és a fal vízszintesből átmegy párhuzamosba. A labirintust nem lehat átszakítani csak megkerülni. valahogy így: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Játékvezető jelzésére elindul a játék. Akkor van vége ha fogó megfogja áldozatát.
  18. A játék lezárása: Megfogás után újabb csapatokból újabb játékosok kerülnek ki.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Egy pont ha sikerül elkapni.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Krizsán Tibor, (krizsitibi@gmail.com)