JÁTÉKRA FEL!

Tarnóczy Szilvia

„Kerettörténetem: Sötét lovag tűnt fel a városban és szedi az áldozatait. Akire rákacsint, az kővé változik (azaz lemerevedik). Csak úgy szabadulhat meg a város népe, ha tetten érik a sötét lovagot. „Ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból.” Mikor rámutatnak, mondaniuk kell – A sötét lovag te vagy, most megtörjük gonosz varázslatod! Eszközök: fekete kártya, amivel választjuk ki a lovagot valamint fekete kötél, ami mögé mennek azok, akik kiestek, mutatva a varázslatot. A varázslat megtörése lehet még egy mozgásos gyakorlat, pl. 5 terpeszugrás, amivel az elvarázsolt, lemerevedett gyermek kiszabadul. Szép napot!”

Tarnóczy Szilvia
Célcsoport: 5-9 év